.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
33 هزار دانشجو در دانشگاه آزادساری فارغ التحصیل شدند

رئیس دانشگاه آزاد ساری، تعداد فارغ التحصيلان دانشگاه را 33 هزار و ۷۶۴ نفر اعلام كرد و افزود: در حال حاضر ۲۵۰ دانشجو در دوره دكتراي عمومي و ۶۰ دانشجو در دوره دكتراي تخصصي  در اين دانشگاه مشغول تحصيل هستند و از بهمن سال جاري نيز شاهد جذب دانشجو در رشته دكتراي دندانپزشكي خواهيم بود.

به گزارش مهر، کیومرث نیازآذری ظهر دوشنبه در همایش دانشجویان جدید دانشگاه از راه اندازي ۲۹ رشته كارشناسي ارشد در اين واحد دانشگاهي خبر داد و افزود : در حال حاضر 3 رشته دكترا و ۲۹رشته كارشناسي ارشد در اين دانشگاه راه اندازي شده و انتظار داريم با مساعدت آموزش عالي و پيگيري هاي لازم تعداد رشته هاي دكترا و كارشناسي ارشد اين دانشگاه افزايش يابد.
 
نيازآذري تاكيد كرد : امروز دانشگاه آزاد اسلامي ظرفيت هاي بزرگي را براي توسعه علم و دانش در كشور فراهم كرده و اميدواريم دانشجويان هم  با نشاط و شادابي به اولين وظيفه و مهمترين رسالتشان كه درس خواندن و تلاش براي كسب علم و دانش و معرفت است عمل نمايند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري گفت: سرنوشت آينده اين كشور و نظام به همت بلند و تلاش ارزشمند شما جوانان عزيز وابسته است و اين دانشگاه افتخار مي كند كه زمينه رشد و تعالي و بالندگي شما جوانان عزيز را فراهم كرده است.
 
وي با اشاره به توسعه آموزش عالي و ايجاد ظرفيت هاي لازم براي ادامه تحصيل داوطلبان توسط دانشگاه آزاد اسلامي گفت: در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي و گسترش آموزش عالي ، زير ساختها و زمينه ها براي تحصيل شما فراهم شده و انتظار داريم شما آينده سازان ايران اسلامي قدر اين فرصت ها را بدانيد تا بتوانيد نقش هاي متنوع و متعدد جامعه را بر عهده بگيريد و به جامعه اسلامي خدمت كنيد.
 
دبير هيات امناي مازندران نيروي انساني را بزرگترين سرمايه كشور خواند و تصريح کرد: بايد ايده هاي خودمان را به پديده تبديل كنيم تا جامعه هم از دستاوردهاي علمي و پژوهشي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي بهره مند شود.
 
در ادامه حجت الاسلام غفاري معاون نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه هاي آزاد اسلامي مازندران طي سخناني دهه ولايت و اعياد قربان و غدير و سال تحصيلي جديد را به طالبان خرد و فرهنگ و انديشه تبريك و تهنيت گفت و اظهار داشت: در آموزه هاي ديني و روش و منش ائمه (ع) علم و دانش يك امر مبارك مقدس و نور خوانده شده است و اين علم نوري است كه در هر دلي كه خدا بخواهد مي تاباند.
 
وي افزود: دوران دانشجويي و جواني بهترين فرصت عمر است و شما دانشجويان عزيز بايد قدر اين نعمت عظيم را بدانيد و از آن به خوبي استفاده كنيد زیرا جايگاه علم آموزي جايگاه ملكوتي است و دانشجويان هم بايد پيشتاز و پرچمدار علم و اخلاق و ادب باشند.
 
حجت الاسلام غفاري در ادامه به بيان بايسته ها و نبايسته هاي دوران دانشجويي پرداخت و تصريح کرد: مديريت و استفاده درست از وقت و زمان ، داشتن برنامه، تلاش مداوم ، اميدواري ، استقامت و پايداري و ارتباط با خداوند و اعتماد به او مي تواند زمينه موفقيت و سربلندي دانشجويان را تضمين کند.
 
در اين همايش از دانشجويان ، نگين نيكجو دانشجوي رشته پزشكي ، فاطمه طالبي قاديكلايي دانشجوي رشته پرستاري ، كبري چراغياني دانشجوي رشته مامايي ، احمد اميني تبار دانشجوي كارشناسي پيوسته بهداشت عمومي ،معصومه حكمت تبار دانشجوي كارشناسي ناپيوسته بهداشت عمومي ، داود وليجه دانشجوي كارشناسي مكانيك ، پگاه بابازاده دانشجوي رشته معماري به عنوان دانشجويان برتر ورودي سال تحصيلي 92 -93 با اهداء لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1392
امروزه مدرك مهم نيست بلكه توانايي كار كردن و فعال بودن مهم است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.